به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان قم؛ در راستای صدور احکام بازنشستگی تعداد زیادی از کارکنان رسته آموزشی اداره کل آموزش و پرورش در ابتدای مهرماه به افتخار بازنشستگی نایل میگردند، در گفت و گویی سرکارخانم ریحانه مغاری کارشناس بیمه تکمیلی مدیریت صندوق در استان قم در خصوص نحوه استفاده این عزیزان از بیمه تکمیلی و سایر نکات لازم توضیحاتی داده اند که ذیلا توجه شما را به آن جلب می کنیم:
ضمن عرض تبریک به بازنشستگان جدید و آرزوی سلامتی و توفیق برای آنان به اطلاع می رساند این عزیزان پس از صدور حکم برقراری حقوق بازنشستگی خود می توانند وضعیت بیمه تکمیلی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی منوی خدمات بیمه ای به نشانی: https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-supplementary-health-insurance بررسی و در صورت تمایل ظرف مدت سه ماه از تاریخ صدور حکم نسبت به اضافه نمودن افراد تحت کفالت واجد شرایط اقدام نمایند.
همچنین این بازنشستگان عزیز جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی دانا می توانند علاوه بر درگاه خدمات الکترونیکی صندوق از طریق لینک appsef.dana-insurance.ir/cspflandingpage/ نیز به آدرس مراکز درمانی طرف قرارداد، مراکز پذیرش و دریافت اسناد و اپلیکشین داناپ دسترسی یابند.
اپلیکیشن داناپ قابلیت ثبت خسارت ، پیگیری اسناد ثبت شده ، اعتراض به پرونده های رسیدگی شده و مشاوره پزشکی رایگان و آنلاین را برای بیمه شدگان محترم فراهم می کند.
بیماران خاص قرارداد نیز جهت تشکیل پرونده لازم است پس از دریافت فرم تایید بیماران خاص از لینک بالا و همچنین بعد از اخذ تاییدیه پزشک معالج به همراه مستندات بیماری به شرکت بیمه دانا شعبه قم به آدرس بلوار امین ، بین کوچه 41 و 43 مراجعه نمایند.